Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is de wereldberoemde school Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Oftewel Hogwarts. Hier zijn vier groepen. Meld jij je aan bij Gryffindor? Of voel je je meer thuis bij Slytherin?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» ~Onzin topic~
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:07 pm van Victoria Grant

» meerdere locatie's
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimezo jul 14, 2013 12:40 pm van Victoria Grant

» Ehm... ::Hermione::
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am van Hermione Granger

» woordenassociatie
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:57 am van Draco Malfoy

» Don't enter? My ass!
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am van Helena Ravenclaw

» Troy Arcadius
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimema maa 25, 2013 8:55 am van Troy Arcadius

» A boring lesson {For everone!}
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimema feb 25, 2013 8:14 am van Nina Manli

» fout op indexpagina
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimevr feb 22, 2013 9:19 pm van Draco Malfoy

» Boring {Open for everyone}
Een bezoek bij The Lake Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am van Helena Ravenclaw

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op zo jul 14, 2013 11:28 am.

 

 Een bezoek bij The Lake

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nissylynn Ravenclaw

Nissylynn Ravenclaw


Naam: : Nissylynn Ravenclaw
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-01-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Skye, Schotland

Een bezoek bij The Lake Empty
BerichtOnderwerp: Een bezoek bij The Lake   Een bezoek bij The Lake Icon_minitimema jan 21, 2013 7:43 am

Ik zat op het gras naast het grote meer, The Lake. Het was een warme dag, met een koel briesje af en toe, in oktober en mijn lessen waren afgelopen voor die dag. Ik had mijn schetsboek en tekengerei meegenomen zodat ik in alle rust kon tekenen, aangezien mijn huiswerk al af was. Het had ook in de leerlingenkamer van Ravenclaw gekunt maar ik was toch liever buiten.
Af en toe kwam de grote inktvis even aan het oppervlak en ging toen weer weg. Ik was zo blij dat ik een heks was. Ik had nog geen enkel idee van wat ik zou tekenen maar ik keek wel wat het uiteindelijk zou worden.
Ik was een beetje aan het krassen met mijn potlood over het papier maar gumde het weer uit. Dat deed ik vaak.
Bijna wilde ik weer naar mijn kamer gaan maar toen schoot me een goed idee te binnen. Ik ging het Hogwarts kasteel tekenen en deed dat met veel precisie.
Ik was bijna klaar met het kasteel toen ik iemand aan hoorde lopen. Ik besteedde verder geen aandacht aan die persoon, tot mijn nieuwsgierigheid het van me overnam. Ik keek over mijn schouder en zag iemand met zijn of haar rug naar me toe staan. Ik wilde een praatje maken maar ik durfde dat niet. Dus ging ik maar weer verder met het tekenen van het kasteel.
Toen ik klaar was voelde ik iemand naar me kijken maar schudde het van me af, ook al werd ik er heel nerveus van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Midonda Binns




Naam: : X
Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-01-13
Woonplaats : X

Een bezoek bij The Lake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een bezoek bij The Lake   Een bezoek bij The Lake Icon_minitimema jan 21, 2013 8:13 am

{}
Ik wilde weer eens wat buitenlucht. En wat was er dan beter dan the lake? Frisse lucht, het geruis van de wind, en stinkend zeewier tussen de rotsen. Kortom: perfect, hoewel het
zware gewicht van mijn laplanduil, Archimedes op mijn schouder drukte. Hij kraste chagerijnig, en pikte wat op mijn hoofd. ''Ja, ja, stofbol. Ik ga niet terug, jij en ik hebben een gezonde bries in ons gezicht nodig. Je krijgt er weerstand van, wist je dat?'' Archimedes beet hard in mijn oor, en ik gaf hem fronsend een tikje terug tegen zijn harde, klauw-achtige poten. Hij vloog piepend weg. Dat ik nou de knorrigste uil van de wereld had, daar kon ik ook niks aan doen. Ik wandelde over de kiezeltjes, en dacht dat ik alleen was, tot ik bij het water, op een stukje gras, een rood-harig meisje zat. Ik liep stilletjes op haar af, en ze leek niks te merken. Dat hoopte ik dan. Ze had het grijs-blauwe uniform van Ravenclaw aan, en ze teke nde als een pietje precies hogwarts na. Wel mooi, vond ik. Het meisje keek over haar schouder, maar keek snel weer weg. Die was ook verlegen. ''Eh..hoi. Mooie tekening.'' Ik had dit gezegd, en onverwachts klonk er een hoog gegil, en geklapper van vleugels. Een grijs-zwarte uil scheerde met open snavel van agressie naar beneden, recht naar de plek waar de studente zat. ''Archimedes! Af! Af!'' Ik kon wel zo vaak als ik wilde dit bevel geven, maar als er een vreemdeling naar me toe kwam, ookal zat diegene ver van me af, sloeg Archimedes toe. De uil landde op haar hoofd, en knaagde, krabte en trok aan het hoofd van het meisje. Ik sprong naarvoren, en probeerde uit alle macht mijn huisdier van haar af te trekken. Terwijl ik de spartelende uil weg probeerde te halen, piepte ik continu: ''Sorry, sorry, sorry..''

Midonda Binns
Terug naar boven Ga naar beneden
Nissylynn Ravenclaw

Nissylynn Ravenclaw


Naam: : Nissylynn Ravenclaw
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-01-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Skye, Schotland

Een bezoek bij The Lake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een bezoek bij The Lake   Een bezoek bij The Lake Icon_minitimedi jan 22, 2013 3:54 am

Blijkbaar stond de persoon nog achter me want hij of zij zei:"Eh..hoi. Mooie tekening." Het was aan de stem te horen een meisje. En nadat ze dit had gezegd, klonk er een hoog gegil van een uil en geklapper van zijn of haar vleugels. "Archimedes! Af! Af!" schreeuwde het meisje tegen de uil die aan kwam vliegen. De uil heet dus Archimedes en is van haar.
De uil, Archimedes, landde op mijn hoofd en begon te knagen en trekken aan mijn haar en te krabben op mijn hoofd. Ik greep naar mijn hoofd want het deed heel erg zeer. Ik kan tegen een stootje maar dit deed echt veel pijn. Ik begon te piepen en voelde hoe de andere leerling haar huisdier van me af probeerde te trekken terwijl ze zich verontschuldigte door telkens 'sorry' te zeggen.
Ik voelde dat mijn hoofdhuid open werd getrokken door de klauwen van de uil en voelde mijn bloed naar bneden stromen via mijn haar. Het was gelukkig maar een klein stroompje, en gelukkig kan ik tegen bloed.
Toen het onbekende meisje bijna Archimedes van mijn hoofd had bevrijd, kwam Scarheart, mijn kat aanlopen en begon boos te blazen naar de uil die nog op mijn hoofd zat. De uil liet fijn los en ik pakte een papieren zakdoek uit mijn broekzak en begon mijn hoofd daarmee te deppen, want het bloedde nog steeds een beetje. Ik aaide over Scar's kop en bedankte hem en beloofde hem vis, want hij is dol op vis en draaide me naar de leerling van wie de uil mij had aangevallen.
Ik stak mijn hand uit en zei:"Ik heet Nissylynn Ravenclaw. Hoe heet jij?"
Ik bekeek het meisje eens goed en ze had een Hufflepuff uniform aan. Ze had bruin haar en bruine ogen een rond gezicht. Als ik het goed had zat ze in hetzelfde jaar als ik en heette ze Midonda Binns en was ze familie van de professor van Geschiedenis van Toverkunst.
Hopelijk wilde ze vrienden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Een bezoek bij The Lake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een bezoek bij The Lake   Een bezoek bij The Lake Icon_minitimewo jan 23, 2013 7:00 am

Nyssylyn Ravenclaw@

Gelieve geen enters te doen achter de zinnen. Dit leest vervelend. Als je het verder gaat doen sluit ik dit topic. gelieve hier alleen in pms op te reageren, en jullie kunnen gewoon verder gaan met dit topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Midonda Binns




Naam: : X
Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 11-01-13
Woonplaats : X

Een bezoek bij The Lake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een bezoek bij The Lake   Een bezoek bij The Lake Icon_minitimedo jan 24, 2013 3:59 am

{}
Door de venijnige klauwen van Archimedes, was er een klein wondje in het hoofd van de Ravenclaw leerlinge onstaan, en ik begon te zweten. Wat was er erger dan andere pijn doen met je huisdier? Onverwachts kwam er een kat aanlopen. Hij zag er boos uit, en uitte dit tegen mijn uil, die tot mijn verbazing opeens losliet (als ik zoiets deed, negeerde hij me!), en klapperend wegvloog, zo te zien opweg naar een plek waar geen katten zaten. Ik maakte me klaar voor een hele reeks scheldwoorden, en een boze blik, maar het meisje deedt niks, en depte haar hoofd met een zakdoek, en aaide daarna haar dappere kat. Ze draaide zich om, en stak zomaar haar hand uit. ''Ik heet Nissylynn Ravenclaw. Hoe heet jij?" Ik zuchtte opgelucht, dat ze het me niet kwalijk nam, en gaf haar een net handje. ''Ik heet Midonda Binns, leuk om kennis met je te maken. Sorry voor Archimedes, hij gaat door het lint als hij een vreemde ziet..'' Nissylynn leek me even te bekijken, en ik zag een nadenkende blik in haar ogen. En ik wist precies waar ze aan dacht. Ik zei snel: ''En ja, ik ben famillie van professor Binns, hij is mijn bed-bed-bed overgrootvader.'' Ik ging ook zitten, en keek haar glimlachend aan. Ze was erg aardig. Normaal werd ik altijd geplaagd om mijn famillie-lid, en toevallig was dat degene waar haast alle kinderen op hogwarts een hekel aan hadden, om zijn saaiheid.
Midonda Binns
Terug naar boven Ga naar beneden
Nissylynn Ravenclaw

Nissylynn Ravenclaw


Naam: : Nissylynn Ravenclaw
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-01-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Skye, Schotland

Een bezoek bij The Lake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een bezoek bij The Lake   Een bezoek bij The Lake Icon_minitimedi jan 29, 2013 5:53 am

Ze zuchtte en schudde mijn hand. "Ik heet Midonda Binns, leuk om kennis met je te maken. Sorry voor Archimedes," verontschuldigde zich. "Hij gaat door het lint als hij een vreemde ziet." Daarna vervolgde ze onder mijn nadenkende blik: "En ja, ik ben familievan professor Binns. Hij is mijn bed-bed-bed overgrootvader." Ik had het dus niet verkeerd. Ze kwam naast me zitten en keek glimlachend naar me. Ik ruimde mijn tekenspullen op en deed het papieren zakdoekje in mijn broekzak. Ik keek naar haar en vroeg: "Vind je het leuk hier op school?" Ik was heel nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een bezoek bij The Lake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een bezoek bij The Lake   Een bezoek bij The Lake Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een bezoek bij The Lake
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Outside the Academy :: North :: The lake-
Ga naar: