Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is de wereldberoemde school Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Oftewel Hogwarts. Hier zijn vier groepen. Meld jij je aan bij Gryffindor? Of voel je je meer thuis bij Slytherin?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» ~Onzin topic~
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:07 pm van Victoria Grant

» meerdere locatie's
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimezo jul 14, 2013 12:40 pm van Victoria Grant

» Ehm... ::Hermione::
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am van Hermione Granger

» woordenassociatie
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:57 am van Draco Malfoy

» Don't enter? My ass!
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am van Helena Ravenclaw

» Troy Arcadius
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimema maa 25, 2013 8:55 am van Troy Arcadius

» A boring lesson {For everone!}
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimema feb 25, 2013 8:14 am van Nina Manli

» fout op indexpagina
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimevr feb 22, 2013 9:19 pm van Draco Malfoy

» Boring {Open for everyone}
Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am van Helena Ravenclaw

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op zo jul 14, 2013 11:28 am.

 

 Ehm... ::Hermione::

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimedo feb 07, 2013 4:49 am



BROKEN BOY
There's something else, behind those trouble gray eyes
Ik rende de laatste hoek om, en zag daar gelukkig al de deur. Ik was veel te laat, wat niet de eerste keer was. Toen ik naar binnen liep, keek iedereen op, maar toen ze me zagen keken ze niet verbaast. Ze waren onderhand wel gewend dat ik te laat was. Professor McGonogall keek me aan, en zei: ''Moet ik Meneer Malfoy misschien in een klok veranderen? Kom je dan misschien wél een keer op tijd? Ik zuchtte en antwoorde. ''Dat lijkt me van niet.'' Ze keek me hoofdschuddend aan, en wees naar de enig overgebleven plek. Ik zuchtte nog dieper toen ik zag dat het naast Hermione was. Met een plof ging ik zitten, en met een klap legde ik het boek neer. ''Allemaal naar pagina 67! Vandaag leren we hoe je iets of iemand in een andere gedaante veranderd. In dit geval in een dier. je focust je op je werkpartner, denkt na over het dier, En vooral een klein dier! Dus geen olifant, maar ook geen mier'' Zei McGonogall luid. ''De spreuk die jullie gaan gebruiken gaat als volgt. ''Vera Verto'' Ik gaapte even. ''Jullie werken met degene die naast je zit.'' Ik zuchtte toen ze dat zei. ''Ga allemaal staan'' Riep de professor nog even. Ik stond op, en zei onverschillig. ''Ga jij maar eerst.'' Ik probeerde haar niet aan te kijken, maar toch keek ik af en toe een fractie van een seconde naar haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Hermione Granger

Hermione Granger


Naam: : S є ¢ я є т, в ι т ¢ н
Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-01-13
Woonplaats : In You're Ass

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimedi feb 19, 2013 1:37 am


|| Twitchy little Ferret, aren't you, Malfoy? ||

Ik liep rustig door de gang, terwijl ik mijn tas meesjouwde. Mijn bruine, warrige haren zwiepten af en toe heen en weer. Vandaag moest ik bij Metamorphosis zijn. Daar laat je dieren of dingen in een andere gedaante veranderen. Toen ik de laatste hoek om liep, zag ik de deur van het lokaal. Ik liep rustig naar binnen, ik had toch geen haast, want ik was prima op tijd. Ik zag McGonogall voor de klas staan. Met een plof ging ik op een plek zitten, en griste een boek uit mijn tas, en legde het op tafel. De klas was nu al aardig vol. De les ging beginnen. Net toen McGonogall wou spreken, hoorde ik achter me snelle voetstappen, die de klas in gingen. Ik keek op, en de rest van de klas ook. Maar toen in Draco Malfoy’s gezicht herkende, keek ik naar mijn tafel. Ik probeerde het uit mijn hoofd te zetten wat er gebeurde op The Field, maar als ik hem zie, moet ik er steeds aan denken. ”Moet ik Meneer Malfoy misschien in een klok veranderen? Kom je dan misschien wél een keer op tijd?” Hoorde ik McGonogall zeggen. ”Dat lijkt me van niet.” Antwoordde Draco met een zucht. Mijn bruine ogen richtten zich weer opde professor. Ze keek Draco hoofdschuddend aan en wees naar de plek die naast mij was. Ik draaide mijn ogen rond, en zuchtte. Ik hoorde Draco ook zuchten. Met een plof ging hij zitten. “Allemaal naar pagina 67!” Ik deed met een klap mijn boek open en bladderde naar pagina 67, ik zag dat het ging over dat je iemand in een andere gedaante moet veranderen. Ik luisterde verder. ”Vandaag leren we hoe je iets of iemand in een andere gedaante veranderd. In dit geval een dier. Je focust je op je werkpartner, denkt na over een dier, een vooral een klein dier! Dus geen olifant, maar ook geen mier” Zei McGonogall luid. “De spreuk die jullie gaan gebruiken gaat als volgt. “Vera Verto” Ik hoorde Draco naast mij gapen. ”Jullie werken met degene die naast je zit” Ik keek weer even naar het plafond. ”Waarom met hém?!” Dacht ik. ”Ga allemaal staan” Riep de professor nog even. Zuchtend stond ik op. Ik keek strak naar de grond. ”Ga jij maar eerst.” Hoorde ik Draco onverschillig zeggen. ”Mij best.” Zei ik. Ik pakte mijn toverstok, en probeerde de Slytherin leerling niet aan te kijken. Ik draaide me om naar Draco. Ik dacht aan een witte fret terwijl ik Vera Verto zei. De jongen veranderde in een witte fret, met rode ogen. Ik vond dat er best wel grappig uitzien. ”Goed gedaan Hermione” Zei McGonogall. Ik keek even om mij heen. Ik zag allemaal mensen die in dieren waren veranderd. Ik zag een uil, een rat, en nog meer dieren.





Laatst aangepast door Hermione Granger op vr mei 24, 2013 5:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimedi feb 19, 2013 5:39 am



Waarom moest ik met háár? Ik bedoel, ik ging nog liever met dat joch dat altijd uit zijn neus vrat. Nouja, dat ook weer niet, maar wat ik bedoel was, dat er genoeg andere waren waarmee ik samen kon. Waarom nou met Hermione Granger? WAAROM!? ”Mij best.” Had ik vaagjes gehoord naast me toen ik uit mijn gedachte was gewekt. Opeens voelde ik mijn ogen zwart wit worden. Ik kromp, en niet zo een beetje! Voor ik het door had, had ik een witte vacht, een staart, en stond ik op vier poten, ehm, benen. Whatever. Ik dacht even; ''OMG!'' Ik begon paniekerig te schreeuwen. ''Maak me terug! STRAKS PAKT DIE KAT ME!'' Ik hield opeens mijn mond, toen ik hoorde dat er enkel gepiep uit mijn bek kwam. ”Goed gedaan Hermione” Hoorde ik McGonogall. ''GOED? GOED?! DIT IS ALLES BEHALVE GOED!'' Piepte ik weer hard. ''Om degene weer terug te veranderen, is erg simpel. Je hoeft enkel de simpele spreuk 'Verto Vera' Te gebruiken'' Zei McGonogall. Ik klom op de tafel waar ik net nog had gezeten, en begon paniekerig rond te rennen.

=FAAL=
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Hermione Granger

Hermione Granger


Naam: : S є ¢ я є т, в ι т ¢ н
Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-01-13
Woonplaats : In You're Ass

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimedi feb 19, 2013 6:22 am

"Om degene weer terug te veranderen, is erg simpel. Je hoeft enkel de simpele spreuk 'Verto Vera' te gebruiken." De stem van McGonogall haalde me uit mijn gedachten. Ik hoorde ineens Draco hard piepen. Mijn bruine ogen richtten zich op hem. Hij klom op de tafel en begon paniekerig rond te rennen. Ik zuchtte. "Zenuwachtige fret." Murmelde ik. "Als je weer normaal wilt worden moet je even stoppen met rennen." Zei ik geïrriteerd. Om mij heen hoorde ik al een paar mensen de spreuk roepen. Ik richtte mijn toverstok op Draco en riep de spreuk ‘Verto Vera’. Ik zag hoe Draco zijn normale vorm weer kreeg. Ik keek weer terug naar het plafond. Maar mijn ogen richtten zich soms een paar seconden naar Draco, terwijl ik naar het plafond staarde. Ik richtte zich weer tot de professor toen ze weer begon te praten. ”Nu gaan jullie wisselen. Wie net in een dier was getransformeerd, gaat nu de andere transformeren.” Riep McGonogall luid. ”Ik kan echt geen seconden met hém nog uithouden.” Dacht ik. Mijn ogen richtten zich op de grijze vloer waar ik op stond. ”Nou, doe maar” Zei ik met een geïrriteerde stem.




Laatst aangepast door Hermione Granger op vr mei 24, 2013 5:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimewo feb 20, 2013 2:19 am



Ik voelde me weer groeien, en voelde ook mijn staat verdwijnen. De witte vacht veranderde weer in een huid, en de rode ogen, werden weer grijs. Na een paar seconden lag ik midden op de tafel, op mijn zij. Ik keek naar Hermione die naar het plafond keek, en zuchtte. Opeens voelde ik dat ik mijn evenwicht verloor, en van de zijkant van de tafel viel. ''WAAH!" Riep ik kort. Ik plofte op mijn rug tegen de grond, en zei een beetje kwaad; ''au...'' Ik staarde even naar het plafond, tot ik McGonogall gezicht zag. ''Hard aan het studeren zie ik?'' Zei ze met een beetje kwade ogen Ik stond op, en dacht na over welk dier ik zou kiezen. ''Voordat je weer een raar dier uit kiest, zal ik er een kiezen.'' Zei McGonogall. Ik had zelf al een big verzonnen, maar jammer genoeg kon dat nu niet meer. ''Verander mevrouw.Granger maar in een zwaan, die heb ik vandaag nog niet gezien'' Zei ze met een kort knikje, waarna ze verder liep. Ook dát ngo! En zwaan... Oke dan? Ik concentreerde me op de spreuk en de zwaan, en zei; ''Vera Verto'' Opgelucht zag ik hoe de spreuk tewerk ging. Na een tijdje zag ik een witte zwaan staan. Ik was best wel een beetje trots op mezelf..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Hermione Granger

Hermione Granger


Naam: : S є ¢ я є т, в ι т ¢ н
Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-01-13
Woonplaats : In You're Ass

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimeza maa 23, 2013 11:01 pm

"Voordat je weer een raar dier uit kiest, zal ik er een kiezen.'' Hoorde ik de stem van de professor, achter mij. Ik draaide me om. ''Verander mevrouw Granger maar in een zwaan, die heb ik vandaag nog niet gezien." Zei McGonogall, met een kort knikje, tegen Draco. Ik vond zwanen altijd al een beetje enge beesten. Ze konden zo je arm breken als ze boos waren, of een been. Toen de professor weer wegliep, staarden mijn ogen weer naar de vloer. Oke, joepie, zometeen word ik dus een zwaan. Ik hoorde achter mij de stem van Draco. "Vera Verto" Ik voelde hoe ik kromp, totdat ik het formaat had van een zwaan. En voordat ik het wist, had ik veren, een snavel, en een lange, witte nek, en oranje zwemvliezen. Het voelde raar om ineens zwemvliezen te hebben. Ik verloor een beetje mijn evenwicht, zwemvliezen waren echt niks voor mij. Ik zag in Draco's grijze ogen dat hij wel trots was op zichzelf. "Nou, je kan me nu wel terug veranderen, hoor" Dacht ik bij mezelf. Ik keek op toen ik McGonogall's stem hoorde. "En nu moeten jullie je partner weer terug veranderen." Riep ze luid. Ik draaide me naar Draco. En hield mijn hoofd schuin. Om aan te geven dat hij me nu wel terug kan veranderen, die zwemvliezen begon ik echt zat te worden. Ik wachtte totdat Draco mij weer terug ging veranderen naar gewoon mezelf.

Laatheid xd


Laatst aangepast door Hermione Granger op vr mei 24, 2013 5:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimewo apr 10, 2013 4:16 am



Ik grijnste naar de zwaan die nu voor me stond. Ik zag dat ze weer terug veranderd wilde worden, en concentreerde me op de spreuk. 'Verto Vera' Zei ik, en keek toe hoe ze weer terug veranderde. Opeens hoorde ik naast me een beetje geknaag. Ik keek omlaag, en zag een vette grote rat aan mijn been strijken. Ik gilde zo hard ik kon, en rende het klaslokaal uit. Na een minuut keek ik angstig om het hoekje van de deur, en zag iedereen me keihard uitlachen. Ik begon te blozen, en verschool me weer achter de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Hermione Granger

Hermione Granger


Naam: : S є ¢ я є т, в ι т ¢ н
Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-01-13
Woonplaats : In You're Ass

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimewo apr 10, 2013 4:49 am

Ik zag hoe Draco z'n stok op mij richtte, en de spreuk Verto Vera uitsprak. Langzaam begon ik te groeien tot m'n eigen formaat. Ik zag hoe mijn vleugels weer veranderde in armen, en daarna de rest. Ik was blij dat ik gewoon weer mezelf was. Ik zag hoe een meisje, links van mij, ook weer terug veranderde in een mens. Het zag er best wel spectaculair uit om dat zo te zien. Ineens hoorde ik Draco keihard achter me gillen, mijn oren deden ervan pijn. Met een ruk draaide ik me om. Als eerst dacht ik dat er een monster Draco aanviel, maar toen zag ik een bruine rat, die aan de jongen zijn been strijkt. Serieus? Waarom zou Draco Malfoy bang zijn voor een rat? Ik zag hoe hij de klas uit rende. Ik kon mijn lach bijna niet verbergen. Het was een heel grappig gezicht. De rat sprintte naar een klein gaatje in de muur. Na een minuut zag ik Draco angstig om het hoekje van de deur kijken, en de hele klas begon nog harder te lachen. Ik zag hem blozen, en snel weer verscholen achter de deur. "Mevrouw Granger, kun jij meneer Malfoy even terughalen? Ik wil veder met de les." Zei McGonogall. Ik zuchtte, en toen liep ik naar de deur waar Draco verstopt zat. Ik grinnikte een beetje. "Ik moest je terug roepen van de professor, en sinds wanneer ben jij bang voor ratten?" Zei ik. Maar ik wachtte niet op antwoord, ik draaide me om en liep weer terug naar m'n plek. Soms voelde ik me zo raar bij Draco, ik had geen idee wat het was. Ik ergerde me rot aan hem, misschien was dat het?



Laatst aangepast door Hermione Granger op vr mei 24, 2013 5:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimewo apr 10, 2013 5:02 am



Ik zat al een tijdje achter de deur, toen ik opeens Hermione naast me zag staan. "Ik moest je terug roepen van de professor, en sinds wanneer ben jij bang voor ratten?" Ik keek haar kwaad aan. 'Ik ben niet bang voor ratten. Ik... Laat ook maar.' Geërgerd liep ik de klas weer in. Ik keek om naar de andere Slytherinstudenten, die me spottend aankeken. Ik draaide mijn hoofd weer om, en ging aan mijn tafel zitten. Soms kon ik mezelf wel slaan. Ik keek even naar de plek waar ik de rat net had gezien, en deed alsof ik diep in mijn boek verdiept zat, wat natuurlijk niet waar was, zodat ik de kinderen die om me heen zaten te gniffelen niet aan hoefde te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Hermione Granger

Hermione Granger


Naam: : S є ¢ я є т, в ι т ¢ н
Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 28-01-13
Woonplaats : In You're Ass

Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am

Toen ik op mijn plek zat. Achter mij hoorde ik Draco die de klas in liep. Ik draaide mijn hoofd om. De andere Slytherinstudenten keken de jongen spottend aan. Eigenlijk had ik stiekem best wel medelijden met hem. Hij zou zich wel diep schamen. Draco pakte zijn boek en las erin. Hij deed alsof er niks aan de hand was. Ik zuchtte, en pakte ook mijn boek er bij. Achter me hoorde ik een paar kinderen gniffelen. "Draco, dat was heel leuk. Maar nu bij de les blijven." De stem van Professor McGonogall galmde door het klaslokaal. Een paar kinderen begonnen nog harder te gniffelen. "En het gegniffel is nu ook even afgelopen, kinderen. De les is nu afgelopen" Vervolgde de professor. Ik klapte mijn dikke boek dicht, en stopte het in mijn tas. De komende paar uur had ik vrij, pas daarna moest ik naar een ander lokaal. Ik hoorde het geluid van de zachte regen die op het raam kletterde, en dan naar beneden drupte. Ik stond op van mijn plek, en liep richting de deur. Achter mij hoorde ik een paar studenten die druk over Draco aan het roddelen waren. Ik bemoeide er niet mee. Straks kreeg ik ook nog dat op mijn kop. Ik liep naar de bruine deur, en deed ie open. De gang was nu al aardig druk. Overal waar je keek liepen studenten. Ik zuchtte en liep de drukke gang in. Zonder te kijken of er nog iemand achter me stond.

-----

Later Alligator ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ehm... ::Hermione:: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ehm... ::Hermione::   Ehm... ::Hermione:: Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ehm... ::Hermione::
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Hogwarts Academy :: The Premisis :: metamorphosis-
Ga naar: