Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is de wereldberoemde school Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Oftewel Hogwarts. Hier zijn vier groepen. Meld jij je aan bij Gryffindor? Of voel je je meer thuis bij Slytherin?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» ~Onzin topic~
Don't enter? My ass! Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:07 pm van Victoria Grant

» meerdere locatie's
Don't enter? My ass! Icon_minitimezo jul 14, 2013 12:40 pm van Victoria Grant

» Ehm... ::Hermione::
Don't enter? My ass! Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am van Hermione Granger

» woordenassociatie
Don't enter? My ass! Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:57 am van Draco Malfoy

» Don't enter? My ass!
Don't enter? My ass! Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am van Helena Ravenclaw

» Troy Arcadius
Don't enter? My ass! Icon_minitimema maa 25, 2013 8:55 am van Troy Arcadius

» A boring lesson {For everone!}
Don't enter? My ass! Icon_minitimema feb 25, 2013 8:14 am van Nina Manli

» fout op indexpagina
Don't enter? My ass! Icon_minitimevr feb 22, 2013 9:19 pm van Draco Malfoy

» Boring {Open for everyone}
Don't enter? My ass! Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am van Helena Ravenclaw

Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op zo jul 14, 2013 11:28 am.

 

 Don't enter? My ass!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Troy Arcadius

Troy Arcadius


Naam: : Anon
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-03-13

Don't enter? My ass! Empty
BerichtOnderwerp: Don't enter? My ass!   Don't enter? My ass! Icon_minitimedi maa 26, 2013 5:56 am

Deze dag was saai geweest. De verveling had toegeslagen en ik weigerde ook maar één van m'n lesboeken te openen. Al die woorden die erin stonden bezorgden me hoofdpijn, tenslotte was mijn motivatie om te leren ook ver te zoeken. En precies om die redenen besloot ik dat te doen wat hier ten strengste verboden was: een stap in The Dark Forest zetten. Goed, misschien was het geen slimme actie om te doen, aangezien ik geen idee had wat de gevolgen hiervan zouden zijn maar ik hunkerde naar een beetje actie. Dat gevoel wanneer je iets deed wat niet mocht, die adrenaline. Velen dachten dat ik niet zo in elkaar zat, dat ik een gewone stille jongen was die negen van de tien keer alles accepteerde wat naar mijn hoofd gesmeten werd, kwa woorden. Nou ja accepteren? Het was eerder: ene oor in en het andere oor weer uit. Een takje knapte onder mijn voeten en al gauw zag ik het o zo bekende bos in mijn gezichtsveld opduiken. Heel even stopte ik mijn stevige pas om de rand van het bos eens goed te bekijken. Zou ik wel moeten gaan? De twijfels sloegen toe, tot ik lichtjes mijn hoofd schudde. Ik moest gaan, ik was er nu toch al. Mijn gedachten duwden de twijfels weg en mijn voeten vervolgden hun weg. Eens zien wat er voor geheimen zich in dat bos schuilden.



||Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena Ravenclaw

Helena Ravenclaw


Naam: : Helena
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 20-02-13

Don't enter? My ass! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't enter? My ass!   Don't enter? My ass! Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am

Buiten op het plein was dus werkelijk niets meer te beleven. Niet na 7 jaar, in elk geval. Er was op het plein maar één plaats waar wel iets te beleven viel. Het verboden bos.
Ik heb nooit gesnapt waarom dat ding verboden is, vooral voor de ouderejaars dan. Alsof we nog niet genoeg ervaring hadden met tovenarij, en ik zou me al helemaal niet laten tegenhouden door zoiets stoms als "regels". Alsof íemand daar ooit rekening mee hield. En ik in iedere geval niet, mij zouden ze niet tegenhouden om daar naartoe te gaan. En daarbij, waarom zouden we er niet ingaan, als je zeker weet toch niet betrapt te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't enter? My ass!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Outside the Academy :: West :: The Dark Forest-
Ga naar: