Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is de wereldberoemde school Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Oftewel Hogwarts. Hier zijn vier groepen. Meld jij je aan bij Gryffindor? Of voel je je meer thuis bij Slytherin?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» ~Onzin topic~
Boring {Open for everyone} Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:07 pm van Victoria Grant

» meerdere locatie's
Boring {Open for everyone} Icon_minitimezo jul 14, 2013 12:40 pm van Victoria Grant

» Ehm... ::Hermione::
Boring {Open for everyone} Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am van Hermione Granger

» woordenassociatie
Boring {Open for everyone} Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:57 am van Draco Malfoy

» Don't enter? My ass!
Boring {Open for everyone} Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am van Helena Ravenclaw

» Troy Arcadius
Boring {Open for everyone} Icon_minitimema maa 25, 2013 8:55 am van Troy Arcadius

» A boring lesson {For everone!}
Boring {Open for everyone} Icon_minitimema feb 25, 2013 8:14 am van Nina Manli

» fout op indexpagina
Boring {Open for everyone} Icon_minitimevr feb 22, 2013 9:19 pm van Draco Malfoy

» Boring {Open for everyone}
Boring {Open for everyone} Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am van Helena Ravenclaw

Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op zo jul 14, 2013 11:28 am.

 

 Boring {Open for everyone}

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Helena Ravenclaw

Helena Ravenclaw


Naam: : Helena
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 20-02-13

Boring {Open for everyone} Empty
BerichtOnderwerp: Boring {Open for everyone}   Boring {Open for everyone} Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am

Geënerveerd liep ik naar de noordertoren. Waarom had ik 4 jaar geleden ook voor dit vak gekozen? Omdat het me leuk leek? Of gewoon omdat ik alle keuzevakken wilde invullen, dus dit er ook maar bij nam? Ik besloot dat het waarschijnlijk het laatste ging zijn. En een vak laten vallen, dat was natuurlijk niets voor mij. Als je eens met een vak begint, moet je dat ook afwerken, je hele school-carrière. Daarbij zou mijn moeder behoorlijk kwaad zijn als ik dit vak zou laten vallen. Ze is zelf verzot op waarzeggerij. De kunst van het spreken is niet genoeg. De kunst van het spreken over dingen die anderen nog niet wisten, is iets ander. daar ben ik het natuurlijk nooit mee akkoord geweest, maar dat heb ik dan maar niet aan mijn moeder gezegd. Lui laat ik me dan in een zetel in het klaslokaal ploffen, totdat iedereen hier is, kan ik gewoon even mijn ogen sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boring {Open for everyone}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A boring lesson {For everone!}
» What the??{Open for everyone}
» Ouch... -open voor een girl :)-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Hogwarts Academy :: The Premisis :: Divination-
Ga naar: