Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is de wereldberoemde school Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Oftewel Hogwarts. Hier zijn vier groepen. Meld jij je aan bij Gryffindor? Of voel je je meer thuis bij Slytherin?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» ~Onzin topic~
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:07 pm van Victoria Grant

» meerdere locatie's
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimezo jul 14, 2013 12:40 pm van Victoria Grant

» Ehm... ::Hermione::
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am van Hermione Granger

» woordenassociatie
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:57 am van Draco Malfoy

» Don't enter? My ass!
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am van Helena Ravenclaw

» Troy Arcadius
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimema maa 25, 2013 8:55 am van Troy Arcadius

» A boring lesson {For everone!}
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimema feb 25, 2013 8:14 am van Nina Manli

» fout op indexpagina
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimevr feb 22, 2013 9:19 pm van Draco Malfoy

» Boring {Open for everyone}
A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am van Helena Ravenclaw

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op zo jul 14, 2013 11:28 am.

 

 A reguler day for me {Midonda Binns}

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Neville Longbottom

Neville Longbottom


Naam: : Stijn
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-01-13
Woonplaats : in een kebab broodje afcorse

A reguler day for me {Midonda Binns} Empty
BerichtOnderwerp: A reguler day for me {Midonda Binns}   A reguler day for me {Midonda Binns} Icon_minitimema jan 21, 2013 9:08 am

Only bad luck is on my side...

Oh nee..Oh nee niet alweer. ik zat te peinzen over waar Trevor mijn kleine pad was. Hij was niet in zijn hok niet in Gryffindor room, ik had alles al af gezocht mijn laatste hoop was te zoeken op de open vlaktes vlak bij hagrid's little house hier voor lagen pompoenen en was nat gras met soms een modder poeltje. ik rende er heen en zoals altijd moest ik naatuurlijk vallen, ik struikelde over een uitstekende boomstronk. en viel plat op mijn gezicht. vanaf mijn plaats op de grond kon ik laag over de grond kijken. ik zag een bruinig verschijnsel tussen de pompoenen springen en er een grijze uil boven zien hangen. ik besefte dat het bruine verschijnsel Trevor moest zijn! ik rende er heen maar besefte dat de uil behoorlijk boos was ik deinsde achter uit. ik probeerde te bedenken wat ik nu weer moest doen. waarom gebeurde mij dit altijd. ik keek weer op en zag een mooi meisje met langen bruine haren naar de uil toe rennen en hem proberen tot bedaren te brengen, ik liep er heen en pakte voor zichtig Trevor weer op. "h..heel erg b..bedankt" stotterde ik verlegen. "i..ik ben Neville L..Longbottem E..en jij?" ik keek naar het meisje en lachte verlegen.

...Bud sometime that wil change

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A reguler day for me {Midonda Binns}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Midonda Binns

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Outside the Academy :: West :: Hagrid's little house-
Ga naar: