Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is de wereldberoemde school Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Oftewel Hogwarts. Hier zijn vier groepen. Meld jij je aan bij Gryffindor? Of voel je je meer thuis bij Slytherin?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» ~Onzin topic~
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:07 pm van Victoria Grant

» meerdere locatie's
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimezo jul 14, 2013 12:40 pm van Victoria Grant

» Ehm... ::Hermione::
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am van Hermione Granger

» woordenassociatie
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:57 am van Draco Malfoy

» Don't enter? My ass!
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am van Helena Ravenclaw

» Troy Arcadius
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimema maa 25, 2013 8:55 am van Troy Arcadius

» A boring lesson {For everone!}
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimema feb 25, 2013 8:14 am van Nina Manli

» fout op indexpagina
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimevr feb 22, 2013 9:19 pm van Draco Malfoy

» Boring {Open for everyone}
Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am van Helena Ravenclaw

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op zo jul 14, 2013 11:28 am.

 

 Okey.... :Akita and Evanlynn:

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimedi jan 08, 2013 5:51 am

Ik opende mijn ogen. Zoals elke dag, hezelfde zicht. En dikzak die tegenover me aan het slapen was. Ik zuchtte, en duwde ruw mijn lichtblonde haar uit mijn face. En luide gaap ontsnapte mijn mond. Ik stapte uit bed, en pakte mijn kleren uit het kastje. Wat was ik blij dat de meiden in de kamer naast de jongens sliepen. Ik trok snel mijn donkergroene met witte kleren aan, oftewel het Slytherin uniform aan. Stiekem was ik wel blij met dit kostuum. Wie wil er nou zo'n sukkelige Griffyndorstudent zijn. Ik grinnikte spottend en liep het kamertje met de bedden uit. Nu was ik in de vertrouwde leerlingenkamer waar alles bekend was. Ik plofte op de zwartleren bank neer, en duwde de zwarte cape die langs me hing aan de kant. Niemand was nog op, en als er andere op waren lagen ze nog te tukken. Opeens hoorde ik iets. En geluid. Misschien was er iemand op? Voor de zekerheid pakte ik mijn toverstok. En hield hem op de plek gericht waar het vandaan kwam. Klaar om de woorden uit te spreken.


Laatst aangepast door Draco Malfoy op wo jan 09, 2013 2:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Akita Belacqua

Akita Belacqua


Naam: : χ ηαταśįα
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-01-13
Woonplaats : χ Яαιηβσωιαηd

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimedi jan 08, 2013 6:47 am

:.~A K I T A~.:


Het was stil in de Student Rooms. Het was vroeg in de ochtend, en iedereen sliep nog. De lucht kleurde in verschillende kleurtjes, door de opgaande zon. En paar vogels vlogen door het luchtruim, richting het noorden. Het meer kabbelde rustig tegen de rotsen aan. Daar iets vederop ligt Hogwarts. Een wereldberoemde school of Witchcraft and Wizardy. Er zijn daar vier groepen. Slytherin, Gryffindor, Hufflepuf en Ravenclaw. Ineens klonk er uit de meiden kamer van Slytherin een keihard, piepend gesnurk dat door de hele kamer galmt. Een best wel dik meisje met rood haar zat rond te woelen en keihard te snurken.

Ik deed geirriteerd mijn ogen open. En zag het plafond van het vertrouwde Slytherin. Ik keek op de klok, en zag dat het nog vroeg in de ochtend is. Het geluid van het snurken drong mijn oren binnen. Ik liep naar het dikke meisje en zei dat ze haar mond moest houden. Ze draaide zich om, maar ze stopte wel met snurken. Ik keek om mij heen. Geen van de meisjes was wakker geworden, behalve ik. Ik rekte me uit en gaapte. Mijn slaap was verdwenen en ik voelde me heel fit. Ik dacht dat ik wel even naar de leerlingenkamer kon gaan, om wat te drinken ofzoiets. "Er is toch niemand in de leerlingenkamer" dacht ik. Ik sloop stilletjes naar m'n kast en ik pakte m'n Slytherin uniform en m'n witte borstel eruit. Snel trok ik m'n uniform aan, en deed m'n toverstok in mijn zak. Terwijl ik naar de deur van de meisjeskamer loop, borstelde ik mijn lange, warrige blonde haren. Terwijl ik naar de leerlingenkamer loop, botste mijn voet tegen de deur aan. Ik voelde de pijn in mijn voet, maar ik 'slikte' de pijn door, en liep veder. Toen ik achter de witte muur vandaan kwam, zag ik op de zwart leren bank iemand zitten met blond kort haar, ik kon zijn gezicht niet zien. Dus ik kon ook niet zien wie het was, misschien was het wel... Ik ging gelijk weer achter het witte muurtje staan, maar de witte borstel kletterde tegen de muur. Nu zal waarschijnlijk degene die op de zwarte leren bank iets gehoord hebben, wie het ook mag zijn. Ik pakte mijn toverstok, voor de zekerheid. Ik stopte mijn witte borstel in mijn zak. Mijn lange, blonde haren waren nog steeds in de klit. Ik verscheen bliksemsnel achter het muurtje vandaan, en zag iemand met een toverstok in zijn hand voor me staan. "Expellia..." Ik stopte met praten, want het drong tot me door dat er geen vijand voor me stond, maar een andere leerling van Slytherin, die ook nu al wakker is.

Ik heb het een beetje afgeraffeld...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evanlyn Flennic

Evanlyn Flennic


Naam: : Esmee aka Ezz aka Essie aka Es
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 07-01-13
Leeftijd : 23
Woonplaats : In de sloot

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimewo jan 09, 2013 3:19 am

Het gesnurk van een dik kind, maakte mij wakker. Ik lag in de dekens gerold als een rollade, en het duurde even voor ik mijn armen bevrijd had. 'Het is nog vroeg.' dacht ik, maar wurmde me uit de dekens. Ik was een avondmens, zou je kunnen zeggen. Ik veegde een pluk haar uit mijn gezicht, en ging op de rand van het bed zitten. Ik ontdekte dat ik niet als eerste wakker was geworden vandaag, en zocht naar mijn kleren. Nadat ik mijn tanden gepoetst had, werd het tijd voor mijn haar. Niet dat ik daar altijd zoveel aandacht aan besteedde, maar het zag er simpelweg niet uit als ik het niet borstelde. Ik haalde de borstel uit mijn tas, en probeerde zo goed en kwaad als het ging, mijn haar te borstelen. Los laten hangen, staart maken of een vlecht? Ik twijfelde. Uiteindelijk koos ik de vlecht, omdat dat nu eenmaal het fijnste zat. Handig maakte ik er een mooie vlecht in en stak de borstel weer in de tas. Daarna trippelde ik op mijn tenen de zaal uit, hopend niemand wakker te hebben gemaakt. Ik kwam bij een wit muurtje, en vond daar Akita tegen een muurtje gedrukt, met haar toverstok gericht op iemand. Ook zag ik iemand op de zwarte bank met zijn toverstok op Akita gericht. Ik vroeg me droog af sinds wanneer die twee vijanden geworden waren. Waarschijnlijk hadden ze de ander voor een echte indringer aangezien, al had je dan toch een bril nodig als je dat dacht. Niet wetend wat te doen, maar ook niet van plan om mijn toverstok te pakken, bleef ik staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimewo jan 09, 2013 3:51 am

Ik zag een meisje met blond haar voor me staan. Ook zei had haar toverstok op mij gericht. "Expellia..." Riep ze, maar ze stopte bij het zien van mij. Ik keek en beetje opgelucht en liet langzaam mijn stok zakken. Mijn ogen waren nog steeds een beetje tot spleetjes vernauwd, maar dat ging al snel over. Ik draaide me om en liep terug naar de bank, maar voor ik neerplofte hoorde ik weer een geluid, en het was iets anders dan het meisje. Ik hief mijn stok in een flits op, en riep; ''Rectuse!'' Ik hield abrupt mijn mond toen ik zag dat het een ander meisje was. Mijn wangen kleurden lichtrood van schaamte. Ik stak snel mijn stok ik mijn zak voordat ik iemand anders nog verwondde. Stilletjes plofte ik neer op de bank. Ik had bijna een spreuk uitgesproken die iemand nog een gebroken arm of been zou kunnen geven. Zonder nog naar hen te kijken probeerde ik mijn schaamte weg te doven door mijn nonchalante houding. ''Wat staan jullie daar nou'' Riep ik zonder me om te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Akita Belacqua

Akita Belacqua


Naam: : χ ηαταśįα
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-01-13
Woonplaats : χ Яαιηβσωιαηd

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimewo jan 09, 2013 4:40 am

:.:Blah Blah Blah, You Should Be Kidding Me:.:

Het was een blonde jongen met grijze ogen. Ik ken die jongen een beetje. Hij heette Draco Malfoy. Een kleintje. Ik grinnikte in mezelf. Soms had ik hem gezien als hij door de gang liep, of in de leerlingenkamer. Ik had gehoord van mijn vriendin, Sanne, dat hij een behoorlijke haat had aan Harry Potter, en dus ook aan de studenten van Griffyndor. Ik weet niet wat er tussen hem en Draco is. Maar het boeit me ook niet zo erg veel. Het is gewoon iets tussen Draco en Harry.

Draco keek een beetje opgelucht, hij liet langzaam zijn stok zakken, maar zijn ogen waren nog steeds door spleetjes vernauwd. Ik liet mijn toverstok zakken, en deed em in mijn zak. Ik pakte mijn witte borstel en begon mijn haren, die nog een beetje in de klit zaten, te borstelen. Draco's ogen stonden weer normaal, hij draaide zich om en liep terug naar de bank. Toen hoorde ik een geluidje achter de witte muur, waar ik alseerst stond toen ik dacht dat er een indringer was. Ik was benieuwd wie er achter zat, misschien nog een leerling die wakker is? Ik keek strak naar de muur, ik zag een meisje met bruin haar en bruine ogen achter de muur staan. Draco hief zijn stok in een flits op. Ik wou net zeggen dat het een ander meisje was, maar het was te laat. Draco sprak de spreuk al uit. "Rectuse!" Hij hielt abrupt zijn mond, waarschijnlijk had hij gezien dat er een meisje achter de muur stond. "Sukkel." Mompelde ik, maar zo zacht dat Draco het niet kon horen.Hij probeerde niet naar mij of het meisje te kijken, hij schaamde zich waarschijnlijk. Draco's schaamte ging weg als sneeuw voor de zon, hij ging in een nonchalante houding zitten. "Wat staan jullie daar nou" Riep Draco zonder om te kijken. Mijn ogen knepen zich tot spleetjes. "Rustig, kleintje, je had bijna iemand een gebroken been of arm bezorgt, voortan beter denken met je domme mini hersens van je" Zei ik bitchy, terwijl ik me omdraaide, mijn borstel in m'n zak stak, en naar het meisje toe liep. Ineens kende ik haar van gezicht, ze was Evanlyn Flennic. Een heel verlegen meisje. Ik zie haar elke dag wel, omdat ze in de meisjeskamer slaapt van Slytherin. Ik draaide me om naar Draco. "Owja, trouwens. Je moet je vette, blonde jell kop eens wassen, want het ziet er niet uit." Ik wist dat ik een ruzie aan het uitlokken was, maar ik kon toch makkelijk winnen van een kleintje, en tenslotte. Misschien ging ie wel janken, dat zou wel grappig zijn. Ik lachtte van binnen. Ik draaide me om, en liep richting de meisjeskamer. Ik deed mijn hand achter mijn rug en stak mijn middelvinger uit, die voor Draco bedoelt was. "Wat een sukkel" Dacht ik.


Arme Draco, hij wordt helemaal vernederd door mijn Aki Badazz
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimewo jan 23, 2013 1:23 am

Rustig, kleintje, je had bijna iemand een gebroken been of arm bezorgt, voortan beter denken met je domme mini hersens van je" Riep het meisje. Een kwade blik stond op mijn gezicht. Ik stond op, en haalde mijn stok uit men zak. ''Dus?'' Zei ik kwaad. "Owja, trouwens. Je moet je vette, blonde jell kop eens wassen, want het ziet er niet uit." Ik deed een dreigende stap naar voren. ''Het ziet er beter uit dan jou lelijke vogelverschrikkerkop!'' Ik richtte mijn stok op haar. Het meisje draaide zich om, en ik zag natuurlijk mijn kans. ''Avada Kadavra!'' Riep ik zonder erbij na te denken. Als de spreuk raak was, zou Akita nu dood neervallen. Ik hoopte diep van binnen niet dat dát zou gebeuren. Gelijk plofte ik er een spreuk achterna. ''Glacius!'' Als déze raak was, dan zou ze helemaal bevriezen.


-ipad :-( )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Akita Belacqua

Akita Belacqua


Naam: : χ ηαταśįα
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-01-13
Woonplaats : χ Яαιηβσωιαηd

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimeza jan 26, 2013 11:36 pm

:.:Talk to the hand, Bitch:.:





"Het ziet er beter uit dan jou lelijke vogelverschrikkerkop!" Was het laaste wat ik hoorde toen ik me omdraaide. Waarschijnlijk kwam dit uit op een gevecht, maar dat kon mij helemaal niks schelen. "Avada Kadarva!" Riep Draco. Avada Kadarva is een van de verboden vloeken, als die spreuk je raakt, ben je in een klap dood. Gelijk plofte Draco een spreuk erachterna. "Glacius!' Ik draaide me bliksemsnel om terwijl ik tegelijkertijd mijn toverstok uit mijn zak pak, terwijl mijn ogen vol woede stonden. Hoe durft hij die spreuk te gebruiken, een van de drie verboden vloeken, als een schoolhoofd dit wist, zou hij van school getrapt worden."Averechts vloek!" Riep ik. Met deze spreuk zou een vloek teruggekaast worden naar degene die het alseerst uitsprak voor het slachtoffer. Ik zag hoe de Glacius spreuk en de Avada Kadarva spreuk zich omkeerde en naar Draco toe schoot. Hij dook nog net op de grond, waardoor de 2 spreuken tegen de bank ging. De bank was een groot ijsklontje geworden. Mijn ogen knepen zich tot spleetjes terwijl ik Draco aankeek. Ik brandde van woede, waardoor ik bijna geen woord kan uitbregen. Als hij een gevecht wou, dan kreeg hij een gevecht. "Depulso!" Riep ik. Als je de spreuk Depulso uitspreekt, kan je mensen of dieren dan afstoten, het tegenovergestelde van Carpe Retractum. Draco knalde tegen de bank aan, die een grote, koude ijsklont was. "Hoe durf je!" Kon ik uitbrengen. Ik was nog steeds woedend, maar nu wat minder. "Alerte Ascendare!" Riep ik, terwijl Draco omhoog tegen het plafond aan schoot, en daarna weer op de vloer viel. Mijn ogen keken strak naar Draco, terwijl ik mijn toverstok goed vasthield. Als hij nog een spreuk uitsprak, was ik er op voorbereid.

Ik heb toestemming voor Godmode. Ik moet zo naar school, dus het is een beetje afgeraffelt
©
Rose

Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimema jan 28, 2013 7:41 am

Akita draaide zich snel om, en haalde in een flits haar stok tevoorschijn. "Averechts vloek!" Riep ze. Ik zag de spreuken terugkaatsen, en sprong nog net opzij. Ik rolde even om, en stond op. ''Holy shit'' Fluisterde ik toen ik de bank zag die door de Glacius van ijs was geworden. Ik keek naar Akita, die nu leek te branden van woede. Ik kon nog net een slik binnen houden. Depulso!" Riep ze. Ik wilde nog snel een averechtse vloek uitspreken maar Akita's spreuk was te snel. Ik werd naar achter gegooid, en knalde toen met mijn rug tegen de bank. Ik kon een schreeuw van pijn nog net tegen houden, en probeerde op te staan. Ik leunde tegen de bank, maar hoorde toen opeens Akita. "Alerte Ascendare!" Riep ze. Ik werd tegen het plafond aan geblazen, en belandde vol op mijn maag op de ijsklontjesbank. Ik hield mijn beide handen tegen mijn buik en kokhalste een keer. Ik kon de kots nog net binnen houden. Ik zakte op mijn knieen, en liet mijn stok uit mijn handen vallen. Ik was van zelf een beetje gaan trillen. Stom ook om te denken dat ik iemand van een hogere groep aan kon.

dat kokhalsen is duz zo he xD;

https://www.youtube.com/watch?v=8xg0OivsDNE&feature=player_detailpage#t=22s
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Akita Belacqua

Akita Belacqua


Naam: : χ ηαταśįα
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 06-01-13
Woonplaats : χ Яαιηβσωιαηd

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimedi jan 29, 2013 4:25 am





Sekai de Ichi-ban Ohime-Same ~


Ik zag hoe Draco vol op met zijn maag op de ijsklontjesbank belandde. Ik kneep mijn ogen even dicht. Dit was pijnlijk voor hem. Stiekem had ik een beetje medelij met hem. Ik deed mijn ogen weer open en zag Draco met zijn beide handen tegen zijn buik aan, en hij kokhalste een keer. Ik hoopte dat hij niet ging kotsen, dan zou ik keihard wegrennen. De jongen zakte op zijn knieen, en liet zijn stok uit zijn hand vallen, die op de grond viel. Draco begon ook te rillen. Eigenlijk vond ik het super zielig om te zien hoe hij daar zo zat. Maarja, hij moest ook eens leren om niet zomaar een spreuk op mij te gebruiken. Mijn woede was gesmolten, als sneeuw voor de zon. "Eeeh... Gaat het een beetje?" Zei ik. "En als je gaat kotsen dan moet je dat ergens anders doen" Zei ik er nog achterna. Ik richtte mijn toverstok op Draco. "Balsemio" Zei ik. Met deze spreuk kan je bloedende wonden genezen. Ik moest wel deze spreuk gebruiken, ik wou niet dat ik het aanzag hoe Draco pijn leed. "Zo, dat is beter. Owja, voortaan. Eerst denken voordat je een spreuk uitspreekt" Zei ik. Ik draaide me om en liep naar de meisjeskamer. Nu was ik doodop. Ik deed snel mijn pyjama aan en ging weer in m'n bed liggen. Ik had toch nog een paar uurtjes om te slapen, voordat de lessen begonnen. Ik sloot mijn ogen, en viel in een droomloze slaap...
NO INSPI >.>
© Rose


Terug naar boven Ga naar beneden
Draco Malfoy
Admin
Draco Malfoy


Naam: : Tanya
Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 23

Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitimedi jan 29, 2013 5:48 am

"Eeeh... Gaat het een beetje?" Hoorde ik opeens. Vol ongeloof keek ik op naar Akita. Ik wilde net antwoord geven toen ze er wat achteraan zei. "En als je gaat kotsen dan moet je dat ergens anders doen" Ik glimlachte door mijn pijn heen. ''Ik ga niet kotsen hoor'' Zei ik met een glimlach zover ik die kon krijgen met die pijn in mijn lichaam. Ik zag hoe ze haar stok op me richten. Ik keek even verschrikt, maar werd gekalmeerd toen ik hoorde dat het een goede bedoeling was. ''Balsemio'' Ik wachtte gespannen af, maar opeens schoot er een nog helsere pijn door me heen dan de eerste. ''Auw!'' Riep ik. De pijn was zo snel hij gekomen was, weer gegaan, Net zoals de wonden. "Zo, dat is beter. Owja, voortaan. Eerst denken voordat je een spreuk uitspreekt" Ik grinnikte even, en zei: ''Ja juf'' Akita liep weer naar de meisjeskleedkamer. Ik stond op, en liep de Slytherin kamer uit. Na dit kon ik toch niet slapen. Ik liep naar buiten, naar The field. Misschien kwam ik nog een andere Slytherinstudent tegen om alles te vertelen.

-Topic klaar-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwarts-school.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Okey.... :Akita and Evanlynn: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Okey.... :Akita and Evanlynn:   Okey.... :Akita and Evanlynn: Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Okey.... :Akita and Evanlynn:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Hogwarts Academy :: Student rooms :: Slytherin Room-
Ga naar: