Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is de wereldberoemde school Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, Oftewel Hogwarts. Hier zijn vier groepen. Meld jij je aan bij Gryffindor? Of voel je je meer thuis bij Slytherin?
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» ~Onzin topic~
What the??{Open for everyone} Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:07 pm van Victoria Grant

» meerdere locatie's
What the??{Open for everyone} Icon_minitimezo jul 14, 2013 12:40 pm van Victoria Grant

» Ehm... ::Hermione::
What the??{Open for everyone} Icon_minitimevr mei 17, 2013 3:26 am van Hermione Granger

» woordenassociatie
What the??{Open for everyone} Icon_minitimewo apr 10, 2013 3:57 am van Draco Malfoy

» Don't enter? My ass!
What the??{Open for everyone} Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:20 am van Helena Ravenclaw

» Troy Arcadius
What the??{Open for everyone} Icon_minitimema maa 25, 2013 8:55 am van Troy Arcadius

» A boring lesson {For everone!}
What the??{Open for everyone} Icon_minitimema feb 25, 2013 8:14 am van Nina Manli

» fout op indexpagina
What the??{Open for everyone} Icon_minitimevr feb 22, 2013 9:19 pm van Draco Malfoy

» Boring {Open for everyone}
What the??{Open for everyone} Icon_minitimedo feb 21, 2013 8:35 am van Helena Ravenclaw

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op zo jul 14, 2013 11:28 am.

 

 What the??{Open for everyone}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Neville Longbottom

Neville Longbottom


Naam: : Stijn
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-01-13
Woonplaats : in een kebab broodje afcorse

What the??{Open for everyone} Empty
BerichtOnderwerp: What the??{Open for everyone}   What the??{Open for everyone} Icon_minitimewo jan 23, 2013 9:42 am

De zon scheen en vogeltjes fluiten er straalde een klein stroompje zon licht over mijn gezicht ik werd plots wakker geroepen door de Docent van tover drankjes die door de klas riep: "morgen hebben we een toets, Dus wil meneer Neville Longbottem ook even opletten dan kunnen we beginnen." ik schaamde me dood mijn gezicht werd rood en ik begon op mijn potlood te knagen, "we verdelen de klas over groepjes van drie zoek twee maatjes op en begin!" Ik stond op en liep naar een tafel ik plofte neer op een oude kruk en deed mijn boekje open. we gingen een zeer gevaarlijk drankje maken waarmee je mensen in dieren kon veranderen. ik las het hoofdstukje door en keek om me heen er liepen twee mensen naar mijn tafel toe ik hoopte dat ze aardig waren ik wou niet gepest worden zoals altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nissylynn Ravenclaw

Nissylynn Ravenclaw


Naam: : Nissylynn Ravenclaw
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-01-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Skye, Schotland

What the??{Open for everyone} Empty
BerichtOnderwerp: Re: What the??{Open for everyone}   What the??{Open for everyone} Icon_minitimedi jan 29, 2013 6:05 am

We waren bij de les Toverdranken, een van mijn favoriete vakken. De docent kondigde een toets voor morgen aan en sprak Neville Longbottem erop aan dat hij moest opletten. Als ik hem zou zijn was ik nu zo rood als een tomaat. We gingen een drankje maken waardoor je in een dier kon veranderen. Hopelijk ging dat maar goed. De leraar schreeuwde door de klas :"We verdelen de klas over groepjes van drie. Zoek twee maatjes op en begin!" Ik zat te denken met wie ik een groepje zou vormen. Ik keek een beetje rond in het lokaal en zag dat Neville helemaal alleen op een kruk zat te lezen in een boekje. Ik liep naar hem toe en hij keek op. Ik pakte een kruk vanonder de tafel en ging zitten. Ik kkek om me heen en zag dat de meeste groepjes al waren begonnen. Maar ook zag dat er iemand anders naar ons toe kwam lopen. Ik zat te denken wie dat zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What the??{Open for everyone}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boring {Open for everyone}
» Ouch... -open voor een girl :)-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Hogwarts Academy :: The Premisis :: Potions-
Ga naar: